Läderbyxor och fuskpälsväst

4 stora favoriter jag haft under hösten är min  väst, läderbyxorna, diademet och de här vita sneakersen. Det är något med nya vita sneakers som är så härligt, inte sant? 
Vad har varit  era favorit plagg under höst?
 
 
 



blogg.se outfit - dagens outfit - elegantëlegant outift - höst outfit - mode outfits - outfit - outfit details
23
Malin

Men jag dööör vad snyggt!!! Kram ❤️

ullie

gillar diademet
fin outfit du har alltid fina du

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

mammatillmirakel.blogg.se

Då måste jag säga en marinblå höstkappa eller svart poncho också till det min plommonlila väska från Kate spade 👍🏻😊 snygg outfit! Kram

emfoto

Veldig fint antrekk :D Syntes dette kledde deg veldig godt! Jeg har ny blogg på nouw og blir veldig glad for litt "støtte" på siste innlegget jeg delte ❤️ stor klem

Sara Ekman

Så himla snyggt <3

Mirre

Jättesnyggt, gillar hela outfiten och svag för västen

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

johanna

Riktig snygg outfit <3

Ariel C

Så fint antrekk!! Vesten var nydelig 😍

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Lisa

Vad fint! Älskar fuskpälsen. Kram

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Jossus Travelpics

Jättefin outfit. Tycker det är så fin kombo med skinn och päls.

Svar: Tack! Visst är det :)
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Åh, sååå himla fint 😍

Julia Svensson

Wow så fint!!

Josefin

wow så snyggt !! :D

Celine

Är verkligen galet kär i denna outfit!!

Svar: Men tack!
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Riktigt snygg outfit! <3 Kramis

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Carro

Älskar outfiten! Västen är så snygg! 💕

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Wow vilken snygg outfit! 😍

Yasmine

Sjukt snygg outfit! Gillar pälsen lite extra! Mina favoriter i höst har varit mina svarta byxor som tyvärr gick sönder och någon snygg topp till. Nu behöver jag köpa nya svarta byxor. Jag är också lite sugen på att prova läderbyxor och se om det är något för mig! 😊 Kram

Hilma

Gud så snygg outfit! Västen ser riktigt mysig ut :) Kram fina du <3

Svar: Tack finis!
Enna Jamakosmanovic

Alice

Åh, verkligen fint, klär dig toppenbra! <3

Svar: Tack!!
Enna Jamakosmanovic

Pauline

så snyggt!

Ida

Men åh så snyggt! Väst är såå fint :D

Annie - Stora Små Äventyr

Snygg outfit! :D