Leather pants!

Förra hösten letade jättemycket efter det perfekta paret läderbyxor och i år tror jag att jag har hittat dem. Helt underbart att jag lyckades hitta det perfekta paret precis när hösten börjat. De här kommer från märket Carin Weber och de kostade 400 kr. Jag känner dock att läderbyxor inte pasar min eleganta och klassiska stil, men jag har testat ett par outfits och jag tror jag har lyckats.
Vad tycker ni? Hur hade ni stylat dem? Hade ni velat se ett inlägg med mina tips?
  
  

10
Netti Starby

Läderbyxor kan stylas på många olika sätt för alla stilar. Du gjorde det jättebra och det övriga i din outfit blev verkligen din stil. Så himla snyggt! <3 Kramis

Svar: Men tack så mycket! Vad glad jag blir!!!
Enna Jamakosmanovic

Ajli

Suuuupertjusigt! Jag trivs inte själv i det för att jag känner mig tjock på "det dåliga sättet" eller vad man ska säga XD

Svar: Jag förstår! Läderbyxor kan vara svåra ibland :)
Enna Jamakosmanovic

Annie

Läderbyxor är inget för mig men tycker det kan vara riktigt snyggt ändå<3
Tycker det passar dig :) *ler*

Kram!

Svar: Tack!Jag hade samma tanke tidigare men nu har det ändrats :)
Enna Jamakosmanovic

Carro

Men supersnyggt ju! 💕

Beatrice Jakobsson

Såååå fin outfits 😍

https://siliiins.blogg.se/

Sååå snyggt!!! :)

Alice

Jättefint! <3

Malin Tarvainen

Tycker det blev supersnyggt! Kram!

Svar: Tack! Kram
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

så himla snyggt! Du passade jättebra i det! <3

Svar: Tack så mycket!!
Enna Jamakosmanovic

Pauline

så snyggt :D