Investment piece - Tory Burch belt

Bälten har aldrig riktigt varit min grej, men sen jag började bli allt mer inspirerad av Lydia millens stil så har hon fått mig och säkert många andra på det spåret. Hon har stylat sitt, främst bruna, bälte ihop med en brun väska och bruna skor, på ett flertal olika sätt och jag har fastnat för den kombinationen nu. I födelsedagspresent fick jag, om ni kommer ihåg, en brun väska och då kände jag att det va läge att unna mig ett fint bälte som passade. 
Det fick bli ett brunt bälte från Tory Burch som är vändbar,vilket innebär att jag får ett svart och ett brunt bälte. Jag gillar att det är tunnt samtidigt som det gör väldigt mycket för en outfit. Sen valde jag att gå med ett bälte i silver eftersom det är det jag har mest smycken och väskor i. 
Jag hann styla några outfits innan jag bestämde mig för om jag skulle behålla det och det gjorde mig ännu mer säker på att jag skulle behålla det. Nu är jag så otroligt taggad på att få gå ut och shoppa, gå på fikor för att jag ska få bära det. 
brunt bälte - shopping - tory burch - tory burch bälte
18
Alice

Så snyggt du matchade det med väskan! Jag måste verkligen köpa ett nytt bälte, jag har bara ett och det är så slitet, haha. <3

Svar: Men ja!
Enna Jamakosmanovic

Netti Starby

Så himla snyggt fina du. Kramis <3

johanna

Åh vad snyggt <3

Anonym

Såå snygg kombination!

Annika

Jättesnyggt. Ha en fortsatt trevlig helg.

Svar: Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Annie

Det är så snyggt med bälte på det sättet! :) Så fint :)

Svar: Visst är det :)
Enna Jamakosmanovic

Caroline

har ett i svart, superfina!

Malin

Åh såg det på din Instagram, såååå himla fint ❤️

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

dixiwonderland.com

Skärpet och väskan är perfect match :D

Svar: Visst är det ?1
Enna Jamakosmanovic

lisa

Vad snyggt det var med väskan och skärpet ihop :)

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

johanna

Men åh vad fint, gillade att det var så enkelt men stilrent <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Det är sååå snyggt med skärp enligt mig 🤩 ja men hårklämmor är perfekta accessoarer ❤️

Svar: Har verkligen börjat se skönheten i det :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Så classy!

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Sara Ekman

Åh så snyggt skärp! Älskar att markera midjan :)

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

Otroligt snyggt!! 😍

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Malin

'men vad snyggt!!

Pauline

snyggt!

Josefin

wow så fint !! 😍