Is it cape weather yet?

Ni anar inte hur länge jag har väntat på att få bära men också fota ponchon jag fick i födelsedagspresent. Den här första outfiten valde jag att styla ponchon med jeans och en blå skjorta, stylat med accessoarer som går i bruna toner. Det vill säga min bruna väska och bruna glasögon. Älskar hur alla färger passar så fint ihop och outfiten känns både lyxig och klassisk. 
Cape Stenströms Ballerina Zara Väska Guess Jeans Levis Skjorta Gina tricot Solglasögon Le spece 
brown bag - elegant outfit - guesse - poncho - spring outfit - stenströms - vår basgarderob - våroutfit
22
Netti Starby

Åh vilken fin poncho och den passar verkligen dig. Kramis <3

Linnéa

Åh, älskar den och färgen 😍.

Josefin

wooooow !! och YESS 😍

Beatrice Jakobsson

Älskar din stil! <3

hanna

men sååå fint!!! jag måste rensa min garderob och införskaffa mig lite nytt känner jag hahaha :D

lisa

Vilken fin poncho. Älskar färgen kram <3

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Yasmine

Wow vilken snygg! Jag har sagt det måmga gånger men jag säger det igen - du har grymt bra stil!!! 😍

Svar: Men tack så mycket! Kramis
Enna Jamakosmanovic

Malin

Så fina bilder <3

Carro

Åh vilken vårig och fin outfit! 🥰

Svar: Tack :) <3
Enna Jamakosmanovic

https://siliiins.blogg.se/

Snyggt :)

Sussi

Vilken fin födelsedagspresent! Snygg outfit.

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

sara

Vårigt och fint! :)

dixiwonderland.com

Du ser ut att vara tagen ur Gossip Girl :D Älskar ponchon!

Svar: Men ooo tack!
Enna Jamakosmanovic

Malin

Men wow så himla fin ❤️

Svar: Tack :) <3
Enna Jamakosmanovic

Frida

Så himla fin som alltid <3 :)

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Amanda (Swedish Passport)

Åh, verkligen så himla fin outfit! Förstår att du älskar capen! :D

Svar: Tack finis!
Enna Jamakosmanovic

Ida

Så himla fint!! Så härligt att du äntligen kan använda den :D

Sara Ekman

Åh så snygg ponchon är <3

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Pauline

så snygg!

Emelie Andersson

Vilka fina bilder, så fin outfit 😍

Anonym

super fint tjejen :)

Evas blogg

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Carolina

Så stilig!!