Rewatching, flytt och lugnt tempo!

Dagarna går förbi i ett lugnt tempo, men veckorna springer förbi. För det mesta består dagarna av plugg och föreläsningar, och jag njuter av att få vara hemma och slippa pendlandet till skolan. Än så länge går det bra på arbetsrätten och jag tycker det är väldigt intressant, som väntat. Just nu har vi föreläsningar och efter det övningar i form av case, vilket är jättekul. Lite längre fram ska vi lämna in ett PM om ett rättsfall och sen ska vi presentera det. 
 
Annars? Har hjälpt farmor att flytta då hon har köpt ny lägenhet, så några dagar har jag spenderat hos henne och hjälp henne backa men också packa upp. Förutom det har jag spenderat min fria tid med att kolla lite serie och nu har jag börjat kolla om Emily in Paris. Har haft lite Paris-vibes så det fick duga för att tona ner det lite...hahaha. 
Hur har ni haft det? 

7
lisa

Vad snäll du är som hjälper din farmor att flytta :)
Fina bilder. :)

ha en fin fredag kram

Netti Starby

Förstår att det är skönt att slippa pendla till skolan och så snällt att du hjälpte din farmor med flytten. Kramis <3

Svar: Ja, verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Men åh, mysigt och generöst att hjälpa lilla farmor med flytten ❤️.
Hoppas du får en finfin valborg ☺️

Svar: Tack detsamma <3
Enna Jamakosmanovic

Celine

Blev sugen på att se om den jag med nu haha!

Svar: Ja, det förstår jag :)
Enna Jamakosmanovic

Carro

Vad fint att du hjälpt din farmor med flytt och älskar Emily in Paris! 🥰

ullie

ja men gud va spännande det lät.
bra o hjälpa farmor när man kan .
underbara blommor
kram o fin valborg o 1 maj

Annie

Så duktig du är med pluggandet! Älskar färgen på blommorna!! ;)