A red tip

Röda naglar under julen är något många av oss brukar ha men varför inte testa en annan variant på den klassiska röda nageldesignen och köra på en fransk manikyr fast med rött. 
Vad har ni för naglar i jul?
jul - julnaglar - klassiska naglar - naglar - röda naglar
15
T’

Så fint!

Netti Starby

Men oj vad snyggt det blev. Kramis <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Wow, såååå snygga ⭐️ Jag kommer köra helt röda till min röda julklänning 🤩❄️

Svar: Härligt!
Enna Jamakosmanovic

lisa

Vad fint det blev. :)
ha en fin Lucia kram

Sussi

Så fint det blev. Jag kör en klassisk fransk manikyr, som vanligt.. ;) Ha en fin 3:e advent och Lucia.

Svar: Härligt :) Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

Pauline Hurtig

vad fint :D

Jeanette

Men vad snyggt det blev! 😊 brukade älska att fixa med naglarna men nu har jag aldrig ork för det längre. Kanske får ta tag i mina naglar snart och fixa lite 😊

Svar: Burkade också lägga så mycket mer tid på mina naglar tidigare, men nu kör jag oftast på enkla, enfärgade naglar :)
Enna Jamakosmanovic

Celine

Så fint och juligt!

Svar: Tack :)
Enna Jamakosmanovic

Louise

Så himla fint! 🥰

ullie

blef super fint min är jätte röda
ha en fin lucia kram

Svar: Tack detsamma
Enna Jamakosmanovic

Jasmine

Jag målar gärna naglarna till jul, vanligtvis i rött, mörkgrönt, guld eller silver. :)

Svar: Tack för din omtänksamma kommentar.

Kram

Svar: Klassiker :)
Enna Jamakosmanovic

Ann

Oj vad julfint det där var!

hanna

Det där var super fint! något jag verkligen gillade :D

Svar: Men vad kul att du gillar det <3
Enna Jamakosmanovic

sara

Blev ju jätte fint :)

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Johanna Utterberg

Jättefint! Jag kör nog på röda naglar som jag brukar till jul. :)

Svar: å klassiskt!
Enna Jamakosmanovic