The Brand - Coco Chanel

Startar ännu en ny serie här på bloggen! 
På senaste tid har jag läst allt fler modeböcker och lärt mig så mycket mer om olika märken. Det hade därför varit väldigt kul att dela med mig av den faktan, så att ni som vill kan lära er och få ta del av nya saker man kanske inte visste. Vi börjar därför serien med Coco Chanel, mitt absoluta favorit märke! Jag har planerat nästa märke jag ska skriva om, men berätta gärna vad ni vill läsa om!
 

15
Emelie Andersson

Vilket roligt inlägg! <3

Ullie

Det va verkligen en stor man kul o läsa
Fin torsd kram

Ullie

Det va verkligen en stor man kul o läsa
Fin torsd kram

Ullie

Det va verkligen en stor man kul o läsa
Fin torsd kram

Netti Starby

Det är verkligen intressant att läsa om historia från olika kända designers. Kul att du delar med dig. Kramis <3

Svar: Kul du gillar det :)
Enna Jamakosmanovic

Annie

Spännande! :)

Mirre

Ett märke som alltid funnits där och är eftertraktat och elegant

Svar: Ja, men verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Magdalena

Vilket fint inlägg!

Beatrice

Vad intressant att veta bakgrunden till märket! 😊

Svar: Visst är det!
Enna Jamakosmanovic

Malin

Gud vad intressant!! ❤️

Svar: Glad jag blir att du gillar det <3
Enna Jamakosmanovic

Anonym

Kul info, min mamma hade alltid Chanel no 5 , sen hade jag med den. men sen blev det snack att det var minsann en tant parfym ..har inte haft den sen dess men gillar doften ...ha en fin dag <3

Evas blogg

Svar: Tycker snarare det är en klassisk doft :) Kram
Enna Jamakosmanovic

Carro

Vad kul att läsa lite historia om märket! Jag önskar mig ett par örhängen därifrån! 🥰

Svar: Men kul du gillar det! Oh det hade varit drömmen <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Men åh, sååååhimla rolig inläggsidé ❤️ Hoppas du har en toppenfin torsdag! 🌸

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Annika

Så kul och intressant läsning.

Svar: Kul du tycker om det!
Enna Jamakosmanovic

Pauline

roligt inlägg :)

Svar: Kul du gillar det :)
Enna Jamakosmanovic