5 accessoarer som kommer lyfta din sommaroutfit

Accessoarer brukar oftast ses som det där lilla extra som kommer att avgöra vad för vibe ens outfit har just den dagen. Beroende på årstiden, månaden eller också dagen kan de olika accessoarerna ändras. För sommaren finns det 5 must haves som kan hjälpa en att lyfta upp ens outfit och lägga till det lilla extra. 
Har ni någon accessoar som är er stora favorit under sommaren? Berätta gärna!
Vit blus och blåa shorts
Basen här är en vit kortärmad blus med blåa shorts. En väldigt sommrig färgpallet som är väldigt klassisk och elegant. Med hjälp av av olika accessoarer kommer den här outfiten ( som ni ser ) att lyftas och bli så mycket bättre. 
 Statement smycken
För det mesta föredrar jag enkla och subtil smycken, vilket också är det som för det mesta är elegant. Under sommaren kan jag däremot tycka att det är intressant med lite mer statement smycken, det vill säga en lite större ring, ett tjockare armband eller en klocka. För min del är det till exempel mitt Hermes armband. Anledningen till varför jag kan tycka att statement smycken är bra under sommaren är för att oftast har vi  bara ärmar vilket gör att det händer inte så mycket jämfört med på en långärmad tröja. Statement smycken blir därför en perfekt accessoar. 
 En stråväska
Detta är en stor favorit under sommaren, jag menar det är ju den perfekta sommarväskan. Det gör också att outfiten känns mycket mer sommrig när man adderar en stråväska. Jag älskar denna stora som jag har, men en lite mindre hade inte varit fel heller. 
 
Solglasögon
Oavsett vad det är för årstid tycker jag att solglasögon är ett måste och under sommaren har det också fina fördelar. Ur ett modeperspektiv känns solglasögon som något som kompleterar en outfit och slutför den. 
 Ett bälte
Jag har en nyfunnen kärlek för bälten. Det är ett fint sätt att bryta en monokromatisk look men också för att binda ihop en outfit genom att matcha bältet med ens väska eller skor. Perfekt till både klänning, kjol och shorts. 
 Espadrills
Är precis som stråväska en klassiker under sommaren och nästan ett måste. Jag har haft ett par svarta glittriga espadrills i flera år och jag älskar dem. De matchar till allt och är otroligt enkla att styla. I år investerade jag i ett par wedges och precis som de platt, funkar de ihop med allt. Ett perfekt sätt att addera sommar till ens outfit. 
 Tory Burch Bälte // Castaner Wedges // H&M Shorts liknande & liknande // Le specs Solglasögon // H&M Blus liknande // Raglday by tara väska liknande

13
★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Använder inga direkta accessoarer, kanske något halsband. Eller jo mina Ray-ban ;D

Lisefoto

Älskade den där outfit!! :D Jag har bytt domän från lisebrevik.no till lisefoto.no, ville bara säga från <3

Pauline

bra tips! :)

Pauline

bra tips! :)

Svar: Tack!
Enna Jamakosmanovic

Emelie Andersson

Så himla fint! Väldigt bra tips 🥰

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Julia Svensson

Åh så bra tips!!

Julia Svensson

Åh så bra tips!!

Julia Svensson

Åh så bra tips!!

Alice

Härliga tips! <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Anita

Fint! :D

dixiwonderland.com

Jag använder aldrig accessoarer om inte en väska räknas in i det haha :D

Svar: Jodå det räknas!
Enna Jamakosmanovic

Lisebrevik

Så vackert outfits! <3 :D

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Så bra tips! Ett bälte kan verkligen göra jättemycket med en outfit :D <3 kram vännen!

Svar: Eller hur <3
Enna Jamakosmanovic