My two items of the month

När man inte handlat på länge och äntligen beställer hem ett paket från ZARA, så vet man till slut inte vet vad man vill behålla. Jag måste ändå säga att det positiva med hela det här senaste året är att min konsumtion har minskat. Främst för att jag har knapt någonstans att bära kläderna, om jag köper nytt, samt att jag alltid älskat att handla i butik, så online shopping har aldrig varit något jag föredragit. Nu har det däremot blivit lite mer online shopping än vanligtvis, men överlag mycket mindre shopping, vilket ändå känns lite skönt ibland ( kommer från någon som älskar mode..hahah). 
Jag köpte en otroligt fin, nästan broderad, vit klänning med knyte i midjan. Den både är och är inte min stil men jag älskar den. Den sitter så fint och kommer vara perfekt till sommaren med både ballerina skor och sneakers. Min plan är att fota den när rosorna har börjat blomma, så blir ett tag innan ni får se den på. Men jag kan hinta om att den har lite Blair Waldorf vibes. 
Det andra plagget fick bli denna vita tweed kavajen med guldiga knappar, som verkligen är ett statement plagg och det älskar jag, speciellt när det kommer till kavajer. Under sommaren kommer min kavajer till väldigt bra använding då jag älskar att ha dem som jacka. 
 
20
Hanna

Åh så fint😍

Ajli

Gött att din shopping har gått ner 😊 min också! Mn igår köpte jag två bikinis för vad har man för val, sommaren är runt hörnet 😍

dixiwonderland.com

Zara har sååå mycket fint. Köpte drömklänningen därifrån tidigare i år :D

Netti Starby

Vad roligt att du har beställt kläder från Zara och där finns mycket fint. Kramis <3

Caroline

Älskar Zara <3

Celine

Åh har kunnat använda kavajer som jackor nu i två månader och det gör ju så att alla outfits blir ca 1000 gånger bättre <33

Svar: Men ja!!!<3
Enna Jamakosmanovic

Pauline

så fina! :)

Jossus Travelpics

Ser ut att vara jättefina plagg. Ska bli kul att se mer av klänningen längre fram

Carro

Kläderna ser så fina ut! 🥰

Svar: Eller hur :)
Enna Jamakosmanovic

Annie

Så kul med nytt :) *ler*

Olivia

Åhh vilken fin blogg du har <3

Svar: Men tack! Vad glad jag blir <3
Enna Jamakosmanovic

lisa

Så fint :) Älskar Zaras kläder <3

Svar: Visst har de så mycket fint :) <3
Enna Jamakosmanovic

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

När du skriver saken inser jag att det där med att handla blivit mindre för min del också. Men istället har matkontot ökat då sonen har distansstudier så ja, det har blivit plus minus noll ;D

Svar: Hahah...håller med :)
Enna Jamakosmanovic

Sussi

Kul med lite nytt :) Jag föredrar också att handla i butik, mycket bättre när man kan prova innan om plagget passar ens kropp eller inte.

Svar: Eller hur?!
Enna Jamakosmanovic

sara

Kul med två nya sommarplagg, dom ser riktigt fina ut :)

Svar: Ja, verkligen :)
Enna Jamakosmanovic

Josefin

nej meeeen så fint 😍😍

Malin

Åhhhh så fina ❤️

ullie

ja det är så för en del och en del har ökat..Massor
den kommer bli super fin på kram

Ida

Så vackra plagg!! :D

Emilia

Vad spännande det ska bli att få se allt på! 😍🙌🏽