Christmas gift guide 2022

 Tiden på året är här. Som gjord för att ge och få. Vare sig du vill unna dig själv något litet eller någon du älskar, har jag samlat allt i ett inlägg. 
I år valde jag att sätta ihop en större gift guide än tidigare, så jag hoppas att ni hittar lite inspiration. 
 
Jag älskar att köpa presenter som passar personens personlighet, vad den gillar att göra och behöver. Denna gift guide är baserad på vad personen gillar, som till exempel smyckefantast, kasseälskare eller self-care lover. 
Har ni börjat handla julklappar? Vad tycker ni om årets gift guide?
 
Gul pyjamas / Grå pyjamas / Scalp brush / Doftljus / Bok / Origins mask / Sleep mask / BKR Flaska / Matta / 5 minute journal / Penna / Ordinary serum 
Perfecta presenter för personen som älskar att ta hand om sig själv. Vare sig det är mentala, fysiska eller yttre. 
En massa härliga skönhetsprodukter från budget till lyx. Kanske hittar du något som någon i din närhet hade velat ha eller som de länge velat testa. 
Allt från böcker och filtar till fina spel och kuddar. Här finns allt som inredningsälskare kan gilla. 
Ibland kan det kännas svårt att köpa något till modeälskare så här kommer mina bästa tips. Kanske en liten väska eller plånbok. En bok om mode eller en liten håraccessoar. 
Allt det mysiga som en hemmaälskare hade uppskattat. Mysiga hemmakläder, lite lyxigare te eller pussel att sätta sig ner med en söndag. 
Det finns alltid så stort utbud på smycken. Så i år satte jag ihop några av mina favoriter som är tidlösa med en liten tvist. 
Slutligen julklappar till kaffeälskaren. När man tänker efter finns det så mycket man kan köpa. Allt från fina koppar och skedar till kaffekappslar och böcker.  
2022 - christmas - jul - jul2022 - julinspo - julklappar - julklappstips - önskelista
16
Alice

Vilka jättebra tips, tack så mycket! <3

Marie

Ohh så snygga inspirerande tips

Svar: Kull att du gillar inlägget :)
Enna

Netti Starby

Så fina tips du delar med dig av. Kramis <3

Thereselinneaaa

Wow vilka fina kollage! Så inspirerande! önskar jag kunde göra såna kollage. Så mycket fina presenter du tipsar om också! Jag har köpt lite till min vän och hennes son, och mamma ska få se sin favorit på konsert hade jag tänkt. Annars blir det inga julklappar i år :)

Vill bara berätta att jag har flyttat min blogg till thereselinneaaa.blogg.se eftersom Nouw krånglar hela tiden. Du får jättegärna fortsätta kika in där! :)

Svar: Men tack så mycket!
Enna

Sara

Superbra tips! :D Blev inspirerad!

lisa

Vad mycket fint och bra tips :) Nej har inte börjat ännu att köpa julklappar men måste sätta fart snart för tiden går fort :)

Svar: Hoppas denna guiden hjälpte dig :)
Enna

Pauline Hurtig

så fina tips :D

Annie

Så fina tips! :)

Denise

Så roligt med så många tips! Så nice att du delade upp det i olika kategorier :)

Svar: Vad kul att du gillar inlägget och tipsen :)
Enna

ullie

men oj va mysiga grejer massa fint man vill ha

Celine

Vi har secret santa på jobbet just nu så detta behövde jag verkligen! Tusen tack för tips!

Svar: Men vad kul att höra :)
Enna

Linnéa

Oh, sååå himla bra guider 🌟💫
Jag har kvar julklapp till pappa och något mer till mamma - sen är jag klar ❤️

Svar: Hoppas du blev inspirerad <3
Enna

Ellen

Vilken fin gift guide! Många bra tips. Jag är klar med kanske hälften av årets julklappar och har börjat med det roligaste - att slå in dem. :-)

Svar: Kul att du gillar guiden :)
Enna

Eva`s blogg

Kul med tips även om jag e klar med klappar får smyg köpa nån till mig själv :) ha en fin kväll <3

Svar: Det tycker jag verkligen :)
Enna

Carolina

Vilket fint inlägg med en massa tips. Jag är likadan som vill köpa så personligt som möjligt 😍

Svar: Kul att du gillar inlägget <3
Enna

Jasmine

(Sent) Svar: Tack för ditt beröm om julsidorna i min bullet journal! Mer juligt finns att se på sidorna för december, kika in dem i mitt senaste inlägg.
Kram