Hitta din ikoniska ring - hos Chanti

I betalt samarbete med Chanti
God morgon! Jag start min morgon med en härlig frukost följt av en lång hudvårdsrutin där huden får unna sig all återfuktning den behöver. Innan outfiten åker på och jag är redo för dagen, måste jag självklart ta på mig mina nya smycken från Chanti 
Min smyckeskollektion består, idag, främst av silvriga smycken och några enstaka pärlor men under den senaste tiden har jag velat införa mer färg. Närmare bestämt rosa. Ni som älskar Gossip Girl vet att Blair har sin ikoniska, röda ring som hon alltid bär och jag ville hitta min motsvarighet.  
Chanti har ett fantastiskt utbud av ringar, men också andra smycken som örhängen, halsband och armband, vilket gjorde dem till det perfekta stället att leta efter min ikoniska ring (i rosa). Det som gör att jag gillar dem är att de har ett stort utbud av smycken i olika prisklasser. Skulle du därför vilja hitta din ikoniska ring eller något annat smycke, finns det allt från smycken som kostar några hundralappar till några tusenlappar. 
 
Ringen jag valde är rosa zirkon ring i rhodinerat silver vilket gör den perfekt för att bli min ikoniska ring. Till detta valde jag också ett par örhängen med hjärtan med hänge baktill. De känns perfekt för minimalisten med en romantisk stil. 
Det går även att hitta otroligt fina och klassiska smyckesskrin hos Chanti. Både för att ha hemma men också för att förvara sina smycken fint om man ska ut och resa. 
 
 
12
Netti Starby

Åh vilken fin ring du har. Kramis <3

Svar: Tack <3
Enna

lisa

Vilka fina smycken :) <3

Svar: Visst har dem?!
Enna

Linnéa

Men åh, supersnygga smycken - behöver nog fylla på mitt skrin lite 💫⭐️

Svar: Då tycker jag du ska kika in Chanti :)
Enna

Annie

Så fina bilder och smycken! :)

Pauline Hurtig

så fina! :)

johanna

Nej men alltså gud vad snygga smycken<3

Svar: Visst är de underbara?!
Enna

C

Så classy och fina!!

Svar: Visst är dem?!
Enna

Ajli

Tjusigt! Jag skulle ha en i rött guld, eftersom min vigselring är det och det känns finast att ha samma färg på båda :))

Svar: Väldigt fint!
Enna

Alice

Superfina smycken! <3

Svar: Eller hur!
Enna

Annika

Så snygga smycken.

Denise

Såå fina!

Svar: Eller hur!
Enna

ullie

åh så myscket fint gillar ju vita stenar men får gärba va en i guld ändå

Svar: Samma här! Det är så fint :)
Enna