Uppdatera din tavelvägg hos Gallerix.se

I samarbete med Gallerix.
Vilken skillnad till rummer gör det inte om man byter ut sina posters? Jag har fått samarbeta än en gång med Gallerix och på så sätt kunnat uppdatera min tavelvägg inför sommaren. 
Hur ser er tavelvägg ut just nu? Vad hade ni lagt till om ni hade uppdaterat den?
 Som nämnt i mitt förra samarbete är Gallerix en hemsida som erbjuder en massa olika posters för att göra ditt hem lite extra personligt. Det finns poster som en väldigt stilrena till några som är fyllda med färg och mönster. Det finns något för alla. Med min kod yeastofashion30 får ni 30 % på hela ert köp och jag lovar att det är värt det. 
 Denn gången valde jag att beställa lite andra posters också som skulle få pryda resten av lägenheten och inte bara mitt rum. Till mitt rum fortsatte jag att hålla mig till en väldigt stilren, romantisk och fransk känsla. Postersen till de andra rummer fick en lite mer lugn och modern tvist till dem. På Gallerix finns det en hel kategori med bara en massa inspiration på tavelväggar för att på enklare sätt hitta dem tavlorna som passar en. Och glöm nu inte min kod yeastofashion30 om ni blir sugna på att uppdatera er tavelvägg inför sommaren. 

elegant interior - feminin inredning - gallerix - inredning - mitt rum - tavelvägg
14
Pauline Hurtig

snygga :)

jag har typ bara porträttbilder :)

Svar: Så fint!
Enna

Linnéa

Sååå himla snyggt 🌸
Ja en helt underbar helg med sol o bad 🌟 hoppas du haft en fin midsommar ⭐️

Svar: Detsamma <3
Enna

petra

Så fina posters:)

Svar: <3
Enna

Alice

Så fint, posters och tavlor gör verkligen mycket för ett rum! ^^

Svar: Men ja <3
Enna

Ann

jag har alltid tänkt att tavlor är inget man uppdaterar efter årstid, men nu sist när vi gjorde lite vårfix hemma så bytte vi även ut motiven i våra ramar och det gör ju en enorm skillnad i hela rummet.
Vi använder dock alltid våra egna bilder som är tagna under någon av alla våra resor :)

Svar: Men ja! Så fint!
Enna

Louise

Men så fina! 😍

Netti Starby

Åh vilka fina posters du valde. Kramis <3

Svar: Tack <3
Enna

ullie

så fina posters . kul att byta ut lite då o då tycker ja

Svar: Men precis!
Enna

C

Passade så bra hemma hos dig!

Svar: Tack <3
Enna

Ajli

jag älskar gallerix :D att vara där kan verkligen döda massa massa tud! Men jag har faktiskt turen att vara bland många mycket strålande konstnärer, så jag har nästan bara original på mina väggar :D Det är också väldigt kul förstås.

Svar: Åh så kul!
Enna

sara

Fint! Har ingen tavelvägg alls faktiskt, och har väldigt lite tavlor uppe. Har några enstaka, annars är det mest spegel och hyllor som är på väggarna faktiskt :)

Svar: Det finns ju så mycket man kan pryda väggarna med!
Enna

lisa

Vilka fina tavlor. Gallerix har så mycket fint :) kram

Svar: Eller hur!
Enna

johanna

Men åh, jag måste verkligen gå in och kika där<3

Svar: Men ja!
Enna

Amanda (Swedish Passport)

Åh, verkligen så himla fint :)

Svar: Eller hur!
Enna