5 serier att se på Disney +

Disney+ blev en stor favorit för många när de släppte denna streaming tjänsten. Vad många kanske inte vet eller tror, är om man blir Star medlem får man tillgång till en massa fler serier än bara Disney orginal. Här kommer några av mina favoriter jag sett. 
Har du sett någon av desa? Har du något bra tips från Disney+ ?
Criminal Minds: Season 10 : Shemar Moore, Matthew Gray Gubler, Thomas  Gibson, Kirsten Vangsness, A. J. Cook, Joe Mantegna, Jennifer Love Hewitt,  Hailey Sole, Molly Baker, Taylor Mosby, Jeff Davis: Amazon.se: Filmer
 
Criminal Minds
Min absoluta favorit är Criminal Minds. I serien får man följa FBI närmare bestämt BAU när de löser olika fall. Vad som gör de unika är att de ser fallen ur ett psykologisk, beteende mässigt perspektiv. Denna serie har 15 säsonger och har även börjat på sin 16. Om man är intresserade av denna, har de även 2 andra versioner av Criminal Minds. 
Scandal - watch tv show streaming online
 
Scandal
En väldigt speciell men ändå intressant serie. Olivia driver sin egna byrå, hon är advokat, men byråns syfte är att städa undan andras röra de har hamnat i. Förutom att hon ligger med presidenten, är deras metoder för att "städa upp" nästan lite kontroversiella. 
Only Murders in the Building - Rotten Tomatoes
 
Only Murder In The Building
Ännu en serie där man försöker lösa brott men denna är så mycket lättare att se på. En stor del av serien består av komedi. Mabel, Oliver och Charels träffas när alla tre är intresserade av true crime podcasts. Snart därefter befinner de själva sig i ett mord och tillsammans försöker de lösa det samtidigt som de spelar in en podd. 
Quantico (TV Series 2015–2018) - IMDb
Quantico
En ny serie jag börjat titta på som jag ännu inte sett klart men än så länge är jag fast. Quantico är FBI huvudbas skulle man kunna säga och i denna serien får man följa en grupp FBI rekryterade när de tar sin utbildning. Samtidigt får man följa ett brott som man tror utförts av en av de rekryterade nio månader senare. 
Hannah Montana 3 - PVG - Köp online med ångerrätt. Billig, snabb och lätt.
 
Orginal serier
Förutom alla andra serier så är ju Disneys orgnial serier ett måste för att känna bara lite nostalgi. Man fastnar för de oavsett ens ålder. Några av mina favoriter:
- Hannah Montana
- Thats so Raven
- Zack and Cody
- Wizards of waverly place
- Lycka till Charlie
- Jessie
8
Thereselinneaaa

Älskar disney-serierna! Tyvärr har jag inte disney+, men haft förut och kunde inte sluta kolla! Har nu Netflix, hbo och viaplay, och det får duga för nu. Men kommer nog skaffa disney igen!

Svar: Tycker också att man behöver inte ha alla :)
Enna

Denise

Gillar Only murders in the building :)

Svar: Visst är det en bra serie?!
Enna

Emelie Andersson

Så roligt med lite tips, har verkligen idé torka vad de gäller filmer och serier! :)

Emelie Andersson

Så roligt med lite tips, har verkligen idé torka vad de gäller filmer och serier! :)

Netti Starby

Åh tack för tipsen! Kramis <3

Alice

Inte sett någon av dessa, tack för tips! Jag älskar att de har lagt Brothers and Sisters på Disney+! Den är lite äldre, men jag såg den med min mamma när jag var yngre och den är såååå bra, ser om den just nu. ^^ Och Glee har de ju också som jag älskar!

Svar: Får kika på det :)
Enna

Linnéa

Funderar på att skaffa Disney+ eller att låna syrrans inloggning - så jag behöver också en massa tips 😎🌟

Svar: Hoppas inlägget inspireade dig lite :)
Enna

Pauline Hurtig

har funderat på att se only murders in the building