Dags att börja bära ljusa färger

Vitt, beiget, blått och rosa. De perfekta vårfärgerna och jag säger att det är dags att börja bära dem. 
Jag har verkligen tröttnat på det mörka vädret och alla mörka outfits, så det känns som det är dags att vända på det och jag gör det i denna outfiten. 
Vilken outfit väljer ni?
Denna krämigt vita quarter-zip tröjan har blivit en större favorit än jag kunna tro. Jag blev väldigt inspirerad av en jag följer som har en liknande tröja. Hon stylade den väldigt klassiskt och elegant, vilket gjorde att jag tänkte om och började gilla tröjan. Oftast hade jag sett väldigt trendiga och moderna outfits vilket gjorde att jag inte fastnade för den tidigare. 
 
Den här gången stylade jag den med en blå skjorta, vita kostymbyxor, vit väska och självklart ett pärlhalsband för en extra liten detalj. 
ZARA tröja, Liknande Vila, Bik Bok och Gant / Gina Tricot Skjorta, Liknande Lindex, Fransa och Polo Ralph Lauren / Bik Bok Vita Byxor, Liknande Weekday, Weekday och Yas Yaslizzi / Ameli -Zurich Väska 

8
Celine

Älskar!!! Min typ av outfit <33

Svar: Vad kul att höra <3
Enna

Pauline Hurtig

ja så härligt med ljusa kläder :D

Svar: Visst är det?!
Enna

Emelie Andersson

så kul med vårkläder och ljusa färger, underbart :)

Svar: Eller hur :)
Enna

Mirre

Ljusafärger är så fint och ja det vill man bära nu. Samt jag gillar dina naglar, ska göra mina också med fade nu nästa gång

Svar: Låter spännande!
Enna

Alice

Superfin outfit, vill också bära ljusare färger nu! <3

Svar: Tack så mycket <3
Enna

Denise

Så härligt med färger. Gillar att matcha mina håraccessoarer med kläderna 😊

Svar: Så kul!
Enna

Jasmine

Jag längtar efter att bära vårklänningarna - och kanske köpa mig en ny!

(Sent) Svar: Tack för att du kommenterade inlägget med favoriter från det gångna året i min bullet journal.

Kram

Svar: Men ja!
Enna

https://siliiins.blogg.se/

Snyggt! :)