Pauline

roligt inlägg! :)

Annie

Så kul, jag kom äntligen in på din blogg :)
Haft svårt att komma in på vissa bloggar på blogg.se

Ha en fin kväll! :)

Svar: Vad kul att höra! Det har jag med ibland :/
Enna

Emelie Andersson

va roligt att få veta lite mer kring historian, inte haft så bra koll på de :)

Ullie

avskyr blogg just nu igen suck

så kul o läsa sånt där då man inte själv sitter där o letar info

Linnéa

Så härlig fredagsläsning 🌟

Beatrice Jakobsson

Kul att läsa mer om företaget!

dixiwonderland.com

Super kul att läsa :D

Svar: Så kul!
Enna

Cecilia

Härligt inlägg du skrivit! :) ha en fin helg!!

Svar: Vad kul att du gillar inlägget!
Enna

johanna

Så kul när du skriver om olika märken, kul att veta mer<3

Celine

Jag älskar deras klassiska skjortor! Har två i garderoben som jag använder heeela tiden!

Svar: Min dröm är att äga något utav deras klädesplagg :)
Enna