Årets kalender för 2023: The inspired stories

En fräsch ny kalender är som nytvättade lakan, det är lika underbart varje gång. 
Årets kalender har legat och väntat på att få bli öppnad några månader nu och första januari var det dags. 
Vilken kalender har ni i år?
 Jag tycker det är väldigt spännande att varje år få testa en ny kalender, alla med sina egna speciella detaljer, och få se om den passar en. Årets kalender från The inspired stories tittade jag på redan för 2022 kalender men jag var inte riktigt 100% säker om det var rätt. I år bestämmde jag mig för att köpa den. 
 The inspired stories erbjuder allt från små kalendrar till större kalenderar. De alla fokuserar på olika saker och är nästan skräddarsydda utifrån vad som passar dig. Det finns livsstils kalendrar, veckokalendrar, dagliga kalendrar och en massa mer. Färgerna är helt magiska från en klassisk beige till drömmiga färger som rosa och lila. 
Allting kommer noga paketerat och är framme inom en vecka. Förutom det så packar de in den väldigt fint vilket gör att allting från att man beställer kalendern tills att man börjar skriva i den är en upplevelse. 
 Jag valde att köpa deras daily planner 2023 i rosa med mina initialer. Första intrycket är att den känns lite väl dyr men både omslaget och sidorna känns som väldigt bra kvalite vilket väger upp mot priset antar jag. Ska bli väldigt kul att se vad jag tycker och om den är värd pengarna längre fram. 


2023 - calender - chapters - daily life - kalender - livet - theinspiredstories
5
Alice

Oj, wow, den var ju superfin! Hoppas att du känner att den är värd pengarna! <3

Svar: Eller hur <3
Enna

Louise

Jätte fin 🥰

Netti Starby

Vilken fin kalender du har köpt. Kramis <3

Svar: Tack :)
Enna

Pauline Hurtig

alltså såå snygg! :)

Linnéa

Åh, sååå snygg 🌟💫