Closing chapter 1 - January

Idag avslutar vi 2023 första kapitel. Denna månad har bestått av främst en större förändring för min del. I mitten av januari började jag min paraktik inom HR med en arbetsrättslig inrktining vilket har varit precis det jag har varit ute efter. Om allt går som det ska kommer denna praktiken att pågå i ett halv år vilket ska bli väldigt spännande. Än så länge är jag väldigt nöjd och de som jag har närmst kontakt med på praktiken har varit väldigt välkommnande. 
 
Utöver det var vi och firade en försenad jul med kusinerna. De bjöd på jättegod mat och hundarna fick leka. Otroligt kul att de funkar ihop eftersom vår lilla Lexie har lite svårt för andra hundar och människor. Lexie har även fått klippa sig så nu har hon så lite päls att det är jacka som gäller när vi går ut. Minsta kusinen fyllde år så en lördag spenderades hos de. Annars har jag tagit det lugnt och bara försökt komma in i mina rutiner och anpassa mig utifrån praktiken. 
Här kommer några härliga bilder från januari. 
8
Carolina

Lät som en mysig månad och fint att du trivs på din praktik! ☺️

Svar: Ja men verkligen :)
Enna

Denise

Låter som en spännande månad. Såå fina bilder!

Orsakulla mamma vid 20, dalaliv, finporslin & pudelliv

Hoppas praktiken blir bra för dig :)

Svar: Tack! Det gör den än så länge :)
Enna

Netti Starby

Vad roligt att du har hamnat på en praktikplats som du verkligen trivs på och så kul att ni firade jul i efterskott. Kramis <3

Svar: Ja men verkligen <3
Enna

Tina

Låter som du haft en härlig månad! Så kul att Lexie går ihop med deras hund då, ändå mysigt att fira lite jul i efterhand kan jag tänka mig? Superfina bilder, rosorna var ju hur fina som helst! Och semla, sååå gott! Kanske får bli en sån goding i helgen!

Hoppas du får en fortsatt fin kväll!
Kram<3

Jasmine

Önskar dig en bra fortsättning på året!

(Sent) Svar: Tack, glad att du gillade sidorna för januari i min bullet journal.

Kram

Ann

Vi har också en försenad jul att fira, och i ärlighetens namn så gilalr jag att fira sent. Det gör ju att julen blir lite längre :)

Svar: Det är kul att ha ännu en ursäkt till att träffas :)
Enna

Sarah

Så kul :)