Min födelsedag

I tordags fyllde jag år och fick spendera dagen på bästa sätt. 
Från min favorit frukost till premiäranvändning för min nya kavaj, ja dagen kunde inte bli bättre. 
Min handledare på praktiken var så snäll och sa att jag har också rätt att ta ledigt någon dag om jag vill. Så självklart tog jag ledigt på min födelsedag. Dagen började med frukost på mitt favorit ställe, Conditori Två systrar. Deras latte är den bästa och idag var den extra skummad. 
Några fina paket väntade på mig och den härligaste buketten med tulpaner och brudslöja. Jag absolut älskar när jag får en sådan stor och fluffig bukett med blommor. Och hur underbart är inte detta presentpapper från Systrarna Gröne som jag spara på i ett halvår för att få ha det till min födelsedag. 
 Det fick bli en klassisk outfit, och min nya favorit, till fukosten. När vi kom hem blev det en liten fika. Ser ni hur gulliga servetterna är som matchar presentpappret?!
Sen blev det ett snabbt ombyte och jag fick ÄNTLIGEN bära min nya rosa, kavaj. Det blev en lunch med mamma, mormor och morfar på Trivas på Råå. Väldigt mysigt. 
5
Marianne

Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack :)
Enna

Johanna Utterberg

Åh grattis i efterskott! :D

Svar: Tack :)
Enna

Emelie Andersson

Grattis i efterskott! :) vilken mysig dag och vilken underbar bukett! :)

Svar: Tack :)
Enna

Linnéa

Åh, grattis i efterskott 💎 låter som en urmysig födelsedag med dom bästa, och kavajen är verkligen 5 av 5 🌟🌟🌟🌟🌟

Svar: Men tack så mycket <3
Enna

Pauline Hurtig

grattis i efterskott fina du! :)

Svar: Tack :)
Enna