Its the light colors for me at the moment

Skjorta, kostymbyxor, trenchcoat och mitt säkra kort till väska.
Detta är en av mina favorit outfits just nu som jag gärna bär flera gånger. Den känns både klassisk och professionell, vilket jag älskar. Ibland kanske jag byter ut den blåa skjortan mot en rosa och sneakersen mot loafrs.
Har ni en våroutfit ni bär mycket?
Trenchcoat H&M Liknande / Gina Tricot Skjorta Liknande / Lindex Sjal Liknande / Mango Kostymbyxor Liknande / Viadukt Väska / Morris Lady Sneakers Liknanden


8
Netti Starby

Så snygg outfit och jag har ingen speciell favorit outfit just nu. Kramis <3

Netti Starby

Så snygg outfit och jag har ingen speciell favorit outfit just nu. Kramis <3

Svar: Tack!
Enna

Ajli

Jag gillar stilen! Jag har inte samma, men skulle aldrig använda uppklädd på ett negativt sätt ☺️ jag har själv ingen speciell stil, eller jag har kanske två eller tre stilar, liksom..? Men det gör inte så mycket, för det är inget jag har lagt så mycket krut på ändå! ☺️

Anonym

Ah sååå snyggt! Jag kör kostymbyxa, tischa, kavaj och sneakers ✨😍

Linnéa

Ah sååå snyggt! Jag kör kostymbyxa, tischa, kavaj och sneakers ✨😎

Pauline Hurtig

ja älskar ljust! :)

Tess

Så himla snyggt gumman 💕💕

Tess

Så himla snyggt gumman 💕💕