Pretty Ballerinas unboxing

Förutom ballerina skor har loafers varit en favoritsko i min garderob. Så tidlös och så klassisk.
Efter mycket letande beslöt jag mig för att testa Prettt Ballerinas loafers som jag tittat länge på. Efter många om och men fick de stanna kvar och bli en del av kollektionen. 
 Pretty Ballerinas är ett märke jag ofta hört om från influensern Angelica Aurell. Hon har oftast fina ballerinas i tweed från dem. När jag skrollade Zalandos hemsida såg jag att de även sålde loafers. Emilia Chojancka  är en influenser jag följt det senaste året och som verkligen inspirerat min stil. Hon bär ofta ett par beiga loafers och de går att styla med nästan allting. Det blev därefter en mission att hitta ett par som passar mig bra och det fick blir de här från Pretty Ballerinas. 
 
De kostar lite mer än vad man kanske hade önskat men jag tänker att de är en investering som jag kommer kunna använda till en massa olika outfits. Fördelen för mig med dessa var att de sålde halva storlekar vilket gjorde att de passade mig mycket bättre än andra jag tittat på. Än så länge kan jag säga att de är väldigt sköna.
Pretty Ballerinas Mockasiner / Isabel Bernard Mockasiner / Isabel Bernard Läderloafers  / Novita Loafers / Flattered Suede Loafers / Flattered Läder Loafers

12
Pauline Hurtig

så fina! åh vilken fin förpackning :)

Svar: Eller hur?1
Enna

Annie

Så fina dem är ! :)

Svar: Älskar de!
Enna

Celine

Cuuuuute!

Svar: Älskar de!
Enna

Anonym

Så fina!!!

Anonym

Så fina!!!

www.nouw.com/johannna

Nej men gud vad fina, till och med förpackningen var ju snygg 😅💜

www.nouw.com/johannna

Nej men gud vad fina, till och med förpackningen var ju snygg 😅💜

Svar: Men eller hur ?!
Enna

Beatrice

SUPERFINA! 🥰

Svar: visst är de?!!
Enna

Netti Starby

Så fina och jag älskar tidlösa loafers. Kramis <3

Svar: Visst är de ?!
Enna

Linnéa

Sååå fina skor, och kartongen är ju minst lika söt ❤️✨

Svar: Men eller hur :)
Enna

Ann

Mmh, loafers är grymma! Jag hittade ett par assnygga på zalando som faktiskt var i min storlek (34) :D

Svar: Underbart!!
Enna

sara

vilka fina :) Ha en fin lördag!

Svar: Tack detsamma :)
Enna