Är detta elegant? - Höst

Höstens mode och styling skiljer sig från resten av årets styliseringar, och då kan den enkla frågan komma upp "är detta elegant?".
I dag delar jag med mig av några populära och trendiga klädesplagg inför hösten som å ena sidan på vara snygga, men inte klassiska och eleganta för den som vill uppnå en sådan tidlös stil. 
Du kanske också vill läsa:
 
bästa modeivnesteringar - elegance - elegant - elegant vs not - höst - höst mode - mode styling - mode tips - styling - styling tips
6
Malin

Snyggt med Chelsea boots och Loafers! 😊⭐️✨️

Linnéa

Oh, chelseaboots o loafers är ju sååå snyggt bägge delarna, behöver nya boots tror jag 🌟❤️

Celine

Älskar alla dessa trender! Så stilrena!

Alice

Loafers tycker jag är så snyggt! <3 Äger dock inga själv, haha.

Alice

Loafers tycker jag är så snyggt! <3 Äger dock inga själv, haha.

Svar: Eller hur?!
Enna

ullie

är väldigt dålig på sånt här med olika stilar men du kan med elegans o ja det är ju skillnad