Love list nr.5

Älskar känslan av att hitta favoriter som så småning om kan bli ens ikoner och det vill jag tro, stämmer för två av mina favoriter som kommer nämnas i dagens inlägg. 
Vad står på er love list?
 Ibland när uppgifterna på jobbet blir lite enformiga har jag börjat lyssna på musik, poddar och ljudböcker. Så småning om har jag hittat några favoriter som jag fastnade för extra mycket. Om vi börjar med musik så har jag den senaste tiden fastnat lite extra för The Jonas Brothers. Jag har alltid varit ett fan av deras musik, men sedan en massa Tik Toks på deras turne kommit upp i mitt flöde, så har min obsession ökat lite. 
 
Några av mina favoriter just nu:
- Vaction Eyes
- Who is in your head
- Only Human
 - Cool
- Before the storm
- Montana sky
Utöver musik har jag även lyssna på många olika poddar, eller snarare poddavsnitt. Detta började redan under sommare faktiskt och jag har samlat på mig ett par stycken som jag fastnat för.  
 Dinners on me Jim ParsonsLikeToKnowIt  / Curious with Josh Peck Lina Esco
 Slutligen vill jag tipsa om min lilla höst obsession. Två nya tesorter fick följa med mig hem from Söstrarna Grene. Förra årets favorit var irish coffee (om jag inte minns fel). I år köpte jag deras vita te med persika samt jubeleums te med granatäpple och ros. När man först gick in i butiken möttes man även av olika sorters choklad, så jag unnade mig en mörk choklad med hallon för mina testunder nu under hösten. 
 

9
Lisa

vad roligt med en love list :)
Bra tips <3

Svar: Tack!
Enna

Malin

Härligt att unna sig lite gott! 😊 Søstrene Grene är en favoritbutik, så mysigt att strosa omkring i och de har så mycket snyggt och mycket godsaker! 🥰✨️🌟

Netti Starby

Vilka fina produkter du har som favoriter. Kramis <3

Svar: Kul att du uppskattar inlägget :)
Enna

Linnéa

Men åh vilken härlig lista ❤️. Jag älskar verkligen Söstrene Grene ✨

Jannike

Vilket mysigt inlägg, var faktiskt på systrarna gröne igår också inhandlade lite lådor. Missade helt den där choklad hyllan :D

Heléna

Jag har alltid varit en musikälskare och har alltid musik i öronen när jag är ute och promenerar. Har ingen speciell artist som jag lyssnar mer på just nu utan har satt ihop en spellista med flera olika favoriter som jag tycker är härligt att ha med mig i öronen. Jag har faktiskt aldrig lyssnat på en enda podd! Inget som har lockat mig liksom. Vilken söt teburk! Jag har också köpt på mig några olika sorters te inför hösten. Hoppas du får en fin start på veckan! Kram 🤗💕💕

Svar: Förstår, jag kan också vara lite 50/50 med att lyssna på poddar :) <3
Enna

Angelica

Va roligt att få se vilka dina favoriter :) och va vacker burk teet har! 😍

Svar: Kul att du gillar inlägget :)
Enna

Pauline Hurtig

vad roligt! :)
å så snygg choklad, älskar systrarna Grene :)

Svar: Det har så mycket fint :)
Enna

Sara

Jag gillar också att lyssna på poddar! Det är trevligt att ha kommit in i en podd och se fram emot nya avsnitt. Härligt med nya tesorter! :)

Svar: Det är det verkligen :)
Enna