Märken och klädesbutiker att shoppa i för en klassisk stil

Har du svårt att hitta butiker att handla kläder ifrån med en tidlös och klassisk stil? Då hoppas jag detta inlägget kommer till användning för dig!
Idag tänkte jag mig ett kort och enkelt inlägg med en hel lista på märken och butiker som är perfekta för dig som har en klassisk, tidlös och elegant stil. Jag försöker kombinera lite olika märken och butiker då jag vet att de flesta kan inte spendera tusentals med pengar på kläder. <3 
Det är jättesvårt idag att hitta butiker som enbart säljer klassiska och eleganta plagg, de måste ha några trendiga klädesplagg för att hålla sig relevanta. Av den anledningen försöker jag alltid att påpeka hur viktigt det är att kunna se de viktiga detaljerna i ett plagg för att enkelt kunna avgöra om det är klassiskt och eleganta, även fast du shoppar budget vänligt och bland en massa trender. 
 
Budget vänliga butiker / märken
- Mango
- H&M
- ZARA
- Next
- Anna field
- Lindex
 
Runt 1000 kr plagget
 - Massimo dutti
- Ambercrombie & fitch
- & other stories
- Neo Noir
- Conventina
- Rich & royal
- Morgan
- Ahvar
MQ
- JCrew
- Kaffe
En vänlig investering
- Goelia
- Jackie shop
- Petite studio
- Sandro
- Reiss
- Andiata
- Sanna New York
 
Investering
- Aavelle
- Karen Millen
- Ralph Lauren
- Tory Burch
- Veronicabeard
- Santinni London
Du kanske också är intresserad av:
3
Annie

Så bra tips! Har alltid svårt att hitta snygga kläder i butik ( som jag gillar )
Så blir oftast shoppimg på nätet, enklare att hitta snyggt där :)

Mirre

Toppen att få tips, jag känner att jag aldrig hittar då jag letar i lokala butiker numera tyvärr.

dixiwonderland.com

Grymma tips :D