4 steg till att skapa en basgarderob

Känner du att du vill skapa en bra basgarderob? Eller att du nu har identifierat din stil och vill börja skapa en bra garderob? 
Om det inte är någon utav de två, kan detta vara en bra bekräftelse på att du har en bra basgarderob som du kan luta dig tillbaka mot och vara säker på att du kan sätta ihop bra outfits. 
Här kan ni läsa om hur ni hittar er stil. 
Här kan ni läsa om vad en basgarderob är.
 
 
 
 
Vad tycker ni om inlägget? Håller ni med mig? Hade ni velat ha något liknande inlägg i framtiden, vilket i så fall? 
 
 
bas plagg - bas plagg tips - basgarderob - fashion guidence
19
T'

Åh så bra tips! Det här behövde jag verkligen.

Svar: Vad kul att höra :)
Enna Jamakosmanovic

Hilma

Superbra tips som vanligt :) <3 kram!

Svar: Kram
Enna Jamakosmanovic

Beatrice

Härligt! Hoppas du får en fin vecka!

Svar: Tack detsamma!
Enna Jamakosmanovic

cassandra

så fina tips :)
sv; ja tack så mycket! j

Sanna

Himla härligt inlägg, och allt stämmer ju verkligen!

Annie

Kul inlägg och bra tips! :)

Annika

Bra tips, ha en trevlig vecka.

Madelein

Tack
Färganalysen gick bra. Det var jättetrevligt och jag lärde mig massor. Jag var "sommar". Skrev ett inlägg om det häromdagen där jag beskrev lite mer tydligt. Tack för du frågade.

Svar: Men vad kul! Det ska jag läsa!
Enna Jamakosmanovic

Malin

Superbra tips verkligen!! Kram ❤️

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

petra

Vilket bra inlägg, förr köpte jag det som jag bara tyckte var snyggt men inget att matcha med,så nu har jag rensat och bestämt mig för att ha koll o bättre ordning,kram

Svar: Det är verkligen så viktigt med ordning och veta vad man har i garderoben :)
Enna Jamakosmanovic

Alice

Jättebra inlägg, verkligen värdefulla tips! <3

Svar: Tack <3
Enna Jamakosmanovic

Dixiwonderland.com

Uppskattar att du lägger ner så mycket tid på dina blogginlägg :D

Svar: Men tack vad glad jag blir! <3
Enna Jamakosmanovic

Linnéa

Men åh, så himla bra inlägg! Ska rensa i mina garderober i helgen så detta var perfekt 🤩⭐️

Svar: Men vad kul att höra!
Enna Jamakosmanovic

emelie andersson

Tycker det är jättekul att på läsa dessa inlägg, då jag inte alls lägger tid på min garderob. Visste inte ens att man kunde analysera såhär mycket :) så det är jättespännande!

Svar: Så glad jag blir! Hahaha...kul du gillade att läsa inlägget i alla fall :)
Enna Jamakosmanovic

Carro

Åh så spännande att läsa, exakt sånt här behöver jag! 🥰

Svar: Vad kul att du tycker om det :) .<3
Enna Jamakosmanovic

Julia Svensson

Åh så bra tips!!

ullie

du är så duktig på sånt det tråkiga är att jag är bara träningsbyxor o joggisar alltid tom när ja går ut . man har ingen ork liksom när man har värk

Svar: Men tack!
Enna Jamakosmanovic

Jasmine

Kul att du delar med dig!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Ellen

Jättebra inlägg, läser gärna mer liknande! :)

Svar: Kul du tycker om det :)
Enna Jamakosmanovic