Steal her Style: Josie från Fashion Mumblr

Flytten Cotswolds gjorde att Josie bytte in den plisserade kjolen mot bomullskjolar, over the knee boots mot gummistövlar och glamourösa tröjor mot stickade tröjor. 
Hennes still må ha utvecklas men jag inspireras fortfarande av hennes modeval. Idag tänkte jag dela med mig av några element från Josies stil som man kan plocka med sig om man också gillar hennes stil. Jag försökte fånga upp element som funkar både för Londonstilen och Cotswoldstilen. 
Följer ni Josie?  Har ni någon annan ni vill ha ett liknande inlägg på?
 

7
Linnéa

Men ahhhh, så snyggt - älskar alla stilarna, framförallt det stickade 🌟🌟🌟

Netti Starby

Åh man ser verkligen att du är inspirerad av hennes stil och mycket påminner om dina olika outfits. Det är alltid roligt att prova på olika stilar och känna av vad man är mest bekväm med. Kramis <3

Svar: Vad kul att höra <3
Enna

Pauline Hurtig

snyggt! :)

Jasmine

Jag uppfattar din klädstil som liknande hennes. :)

(Sent) Svar: Tack för att du tog dig tiden att läsa och kommentera mitt inlägg.

Kram

Svar: Vad glad jag blir, tack <3
Enna

Linnéa

Ja men det var mysigt, att vi fångade lite sol med ☀️.
Önskar dig en fin helg ✨

Svar: Tack detsamma <3
Enna

ullie

men alltså åh så fin stil o vilka kläder gillade alla

Svar: Vad kul att höra!
Enna

Pauline

hoppas att du har en bra helg :)