Julklapps guide - Tik Tok trender 2023

 Soft girl, plaza princess, birkin mom och en massa andra trender har vi blivit inspirerade av under 2023 på Tik Tok. 
Årets gift guide blir lite inspirerad av årets olika trender vi sett på Tik Tok och vad den typen av person hade önskat sig. Guiden släpps lite tidigare i år än vanligt då jag vet att många gillar att vara ute i god tid. Här kan ni även läsa förra årets guide!
Blev ni inspirerade? Har ni någon guide ni gillar lite extra. 
The soft girl. Hon som gärna tar ett steg tillbaka, njuter av de små stunderna i livet och tar gärna lite extra hand om sig själv. Från hudvårdsprodukter till att skapa en mysig miljö hemma.
Vanilla girl, hon som älskar allt som doftar och smakar vanilj. Från parfym till body lotion. Annars dras hon till ljusa, vita och beiga färger på kläder och accessoarer. 
Latte girl. En senare ternd som känns så mysig. Allting går i olika nyanser av brunt och ger en riktigt rik och lyxig känsla. En perfekt guide för den som älskar kaffe eller har en stor kärlek för färgen brunt.
Lily Van Der Woodsen, alla favorit Birkin mom. Hon som föredrar lite dyrare grejer för en lyxig livsstil. Lever man mer på en budget, finns det även budget vänliga alternativ som lyxar till det. Som fina köksdetaljer från H&M eller ett Nivea set, som sägs vara en La Mer dupe.
Den tysta lyxen som många försökt uppnå under 2023. Enkla budget vänliga kläder och accessoarer som egentligen utstrålar lyx. Ta hand om håret med en silkkudde eller addera ett pärlhalsband för att enkel lyfta outfiten.
 Plaza princess, stilen som hållt i ett bra tag.Kombinationen av Blair Waldorf och Eloise at the plaza. Söta Mary Janes och tweed kavajer, möter gulliga håraccessoarer och macaroons.
 För den stilrena och klassiska mannen. Första året jag gör en guide för män, så jag hoppas den blir bra. Samlade ihop grejer som ska funka för en väldigt klassisk man.
2023 - Gift guide - gift ideas - guide - jul - jul 2023 - julklappar - julklappstips
12
Eva`s blogg

Massa fina saker :) tips är alltid kul :)

Netti Starby

Vad roligt att du hittar så mycket inspiration på TikTok och så mycket fint. Kramis <3

Annie

Så fin pepp! Soft girl stämmer in på mig iaf :) *ler*
Ha en fin kväll!

Svar: Vad kul :)
Enna

Marie

Ohh så tjusiga tips, jag kan plocka från dem alla för att göra en personlig önskelista

Marie

Ohh så tjusiga tips, jag kan plocka från dem alla för att göra en personlig önskelista

Linnéa

Men åh vad jag älskar dessa tipsinlägg - ”latte girl” gåvorna hade ju passat mig 😆❤️🌟

Svar: Vad kul att höra :)
Enna

Alice

Väldigt bra tips, jag älskar den bruna omlotttröjan! <3

Svar: Visst är den fin! Lite ballerina känsla?!
Enna

Pauline Hurtig

Fina och bra Tops!

Pauline Hurtig

Fina och bra Tips!

ulrika

åh va massa fint man blir så inspirerad

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Vilka härliga tipsm

johanna

Åh så många bra tips<3